Porvoon Eläinlääkäriasema Oy

Asemamme on toiminut Porvoossa jo vuodesta 1984. Avarat ja viihtyisät tilat sekä helppokulkuinen sijainti
Porvoon Tarmolassa takaavat mukavan käynnin.

Porvoon Eläinlääkäriasema Oy on itsenäinen, ketjuihin kuulumaton ja paljasjalkainen porvoolainen yritys.

Henkilökunta

Koulutettu ja ammattitaitoinen henkilökunta huolehtii lemmikkisi hyvinvoinnista.

Kysy meiltä neuvot ja niksit. Autamme mielellämme.

Palvelemme kaikki myös ruotsinkielellä. Vi betjänar gärna också på svenska!

Tarja Kolisoja
pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri

Aseman perustaja Tarja on valmistunut eläinlääkäriksi vuonna 1984 ja suorittanut pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäritutkinnon 1996. Erityisosaamista hänellä on silmäsairauksista, ihotaudeista ja pehmytosakirurgiasta. Kotona Tarjaa ilahduttavat snautseri Nekku ja burmankissa Papu. Hänen harrastuksiinsa kuuluvat hevosten hoito, kouluratsastus ja ranskan kieli.

Marika Sunden
djursjukvårdare

Pieneläinhoitajakoulutuksen opinnot suorittanut Marika on työskennellyt asemalla aina vuodesta 1998 lähtien. Vapaa-ajallaan Marika harrastaa puutarhanhoitoa ja metsässä samoilua. Kotona Marikalla on suursnautseri nimeltä Goofy sekä cairnterrieri Skipi.

Maria Backman
pieneläinhoitaja

Pieneläinhoitajaksi valmistunut Maria on työskennellyt asemallamme vuodesta 2003 lähtien. Vapaa-ajallaan Maria viettää aikaa perheensä kanssa ja harrastaa laskettelua ja veneilyä. Kotona Marialla on kissa nimeltä Rasse.

Teitä palvelevat myös

Anders Eriksson
ELT, pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri

Anders (ELT, pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri) on eurooppalaisen sydäntautiseuran (ECVO, European Society of Veterinary Cardiology) pitkäaikainen jäsen ja osallistuu seuran koulutustilaisuuksiin, toisinaan myös kouluttajana. Anders tekee koirien (DCM) ja kissojen (HCM, Pawpeds) viralliset sydäntutkimukset sekä myös kissojen munuaistutkimukset (PKD).
Hänellä on erikoisosaamista erityisesti sydänsairauksista, verenpainetaudeista ja sisätaudeista. Hän tekee kaikki mahdolliset ultraäänitutkimukset, silmistä vatsaonteloon ja varpaisiin.

Lotta Laakso
koirahieroja

Hieroja Lotta Laakso tekee koirien hierontahoitoja asemallamme. Hieronta on hyväksi niin urheilukoirille kuin lemmikin rentouttamiseen ja hyvään oloon. Hierontaa voidaan käyttää tuki- ja liikuntaelinten leikkausten jälkihoitoon ja kiputilojen hoidon tueksi.

Eva Vilamo
pentukerhon vetäjä

Asemallamme aiemmin avustajana työskennellyt Eva Vilamo toimii pentukerhojen vetäjänä. Hän kasvattaa labradorinnoutajia kennelnimellä Waterline´s, joten pennun kehitys ja hoito ovat hänelle henkilökohtaisesti hyvin tuttuja.